Lactalis-Alba este una dintre cele mai mari companii de producere a lactatelor din Moldova, care face parte din Grupul Lactalis - lider mondial în acest domeniu.
DESCRIEREA SITUAȚIEI
Începând cu 2004, în “ Fabrica de brânzeturi din Sororca” s-au investit mai mult de 17 milioane de Euro, astfel aceasta fiind cea mai modernă și dotată fabrică de lactate de la noi din țară.
În cadrul parteneriatului dintre noi și Lactalis, focusul este pe promovarea și dezvoltarea brandului Alba.
În calitate de birou de Marketing&PR suntem responsabili să venim cu soluții potrivite sarcinilor setate și răspundem deîntreg proces, de la idee până la implementare și analiza rezultatelor.
SARCINA
Sarcinile care au fost setate la începutul colaborării au vizat câteva direcții de bază:
De a deveni lideri pe piață după vânzări
De a deveni cel mai popular brand de lactate din țară
Să creăm un barand care se asociază cu lactate naturale produse din lapte autohton
Să dezrădăcinăm convingerile oamenilor de genul: în Moldova nu sunt ferme, în Moldova nu este lapte, tîn produsele lactate nu a mai rămas lapte, etc.
auditul rețelelor de socalizare
auditul campaniilor de Marketing
PROCES
verificarea rapoartelor de Marketing pentru activitățile din ultimul an
am analizat planul de Marketing prin prisma obiectivelor de business
verificarea rapoartelor de vânzări din ultimii ani pentru a înțelege sezonietatea și vânzările pe categorii de produse
auditul contractelor de Marketing cu diverși stackeholderi pentru
auditul site-ului
2
3
1
4
5
6
7
Mai multe sesiuni de lucru cu reprezentanții companiei Lactalis-Alba pentru a înțelege:
care sunt obiectivele de business?
care este strategia de Marketing setată pentru atingerea obiectivelor companiei?
cum funcționează procesele de Marketing din interior?
care sunt atuurile produsului și a companiei?
SOLUȚIA
O campanie de Marketing națională cu headline-ul Moldova are lapte, Alba are lapte, a cărui scop a fost și este să comunicăm și demonstrăm prin informații și date reale că în Moldova sunt ferme, că Alba colaborează cu majoritatea dintre ele, că toate produsele brandului Alba sunt naturale, fabricate din lapte autohton.
Pentru mai multă credibilitate s-a operat cu cifre concrete care au devenit afirmațiile cheie ale campaniei:
130
de ferme
6000
de văcuțe
100
tone de lapte zilnic
25
de ani susținem fermierii din toată țara
PRIN HEAD LINE-UL CAMPANIEI AM FACUT O LEGATURA PUTERNICA INTRE LEPTELE MOLDOVEI SI BRANDUL ALBA.
Prin această campanie am făcut legătura dintre cele mai mari avantaje ale brandului și cele mai mari frici ale cnsumatorilor vizavi de lactate. Altfel spus, avantajele brandului erau dovezile de care au nevoie oamenii pentru a consuma cu inima împacată produse lactate.
CE AM FĂCUT?
Video Foto Production
Strategia de Social Media
Coordonarea taskurilor cu toți steackholderii
Strategia Media
Concept campanie
LIVRABILELE CAMPANIEI
landing page dedicat campaniei
1 spot de 50 seс
2 spoturi de 25 sec
7 spoturi de 7 sec
14 creative diferite de promovare
5 texte pentru Facebook Ads
28 postări social media
40 de linii de subiect pentru stories
96 stories
CANALELE ȘI INSTUMENTELE DE PROMOVARE
TV
Social Media Facebook Instagram
Digital AdMixer, Divi360, Google
Display, Megogo, GisMeteo
Outdoor Led ecrane
POSMaterials
Degustații în KA
KEY VISUAL
REZULTAT
CONFORM STATISTICII, CAMPANIA A AJUNS LA PESTE 80% DIN AUDIENTA TINTA DIN TOATA MOLDOVA!
Asta înseamnă că 80% dintre populația țării care fac parte din categoria femei, bărbați 25+ au văzut cel puțin odată publicitatea noastră!
Feedback-ul pozitiv primit din rețelele de socializare vorbește despre faptul că procesul de schimbare a percepției oamenilor față de industria de lactate din țară a fost pornit, iar Alba este unicul brand care a avut curajul să vorbească deschis despre un subiect atât de sensibil.
Important de menționat că această campanie nu s-a încheiat, ea se va desfățura în decurs de 2-3 ani, sub diverse forme dar cu același mesaj până nu va avea loc efectul definitiv de întărire a mesajului că Moldova are Lapte, Alba are Lapte.